Spelhelg nummer 2

Bloggen har flyttat och den nya adressen är PS3bloggen.se. Klicka här för att komma till den nya sidan och läsa de allra senaste nyheterna, recensionerna och förtittarna!

111957-53Då är den här igen, den lilla svarta besten. Helgens spelskörd har fått två nya tillskott, nämligen drakryttarspelet Lair (släpps nästa år någon gång) och Ridge Racer 7 (finns redan i Japan och USA). De andra spelen, som redan finns förhandstestade, är Motorstorm, Resistance: Fall of Man, Genji: Days of the Blade och Formula 1: Championship Edition. Jag tänkte dessutom ta lite fler bilder den här gången. Är det något ni undrar över så är det bara att fråga. :)

Uppdatering: Halvdåliga nyheter. Just den här betaversionen av Lair verkar inte fungera på min standard-tv, så det måste vara något de inte har fixat ännu. Spelet är ju trots allt långt från färdigutvecklat. Bilden blir helt förvrängd, och det går inte att se något. Så helgens enda nyhet blir egentligen RR7, även om Motorstorm och Resistance är roliga ändå. Ska försöka testa Lair lite på måndag morgon när jag lämnar tillbaka maskinen. Under tiden håller jag mig till de andra spelen.

Kommentarer
Postat av: pogono

upp med bilderna!

2006-12-17 @ 12:40:54
Postat av: Pumpkin Eater

Hur gick det med Lair? Fick du till det till slut? Kollade du upp om man kunde sätta PS3:an i cryogenic sleep och väcka upp den direkt när man ville? B)

2006-12-17 @ 22:14:04
Postat av: Toby

pogono: Jag kör en liten uppdatering senare, med lite bilder.

PumpkinEater: Tyvärr inte. Jag får försöka testa det i mellandagarna eller i början av januari, tyvärr. Angående viloläge så hittade jag ingen sån funktion, men den har en skärmsläckare som man kan ställa in tiden på. Som tur är så är ju maskinen så pass tyst att den klarar att stå på i bakgrunden.

2006-12-18 @ 17:25:54
URL: http://ps3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0