GTHD? Pah, old news!

Två dagar efter att jag snackat om GTHD så rapporterar Gamereactor att Polyphony Digital tänker lägga ned arbetet med den upphottade versionen av GT4. I ett pressmeddelande från seriens skapare Kazanori Yamauchi. Planen är i stället att tänka lägga allt krut på Gran Turismo 5. Men allt är inte förlorat, för arbetet de hittills hunnit med kommer att läggas ut helt gratis på den japanska versionen av PlayStation Network på julafton i år. Man får hoppas att de även släpper den kostnadsfria versionen i USA och sedan Europa när det blir dags.

God jul

Om vi i stället ska fokusera på renodlat goda nyheter kan jag glatt berätta att det ser ut som att jag kommer att viga hela helgen åt att spela PlayStation 3. Jag kommer att berätta mer inom kort, men om ni har några frågor om maskinen eller vissa spel så är det bara att ställa dem så ska jag göra mitt bästa för att besvara dem. Förvänta er gott om uppdateringar i helgen, som helt klart kommer att gå i spelets tecken.

Kommentarer
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0