Splinter Cell smyger in i mars

god julIgår gick Ubisoft ut med att de kommer att släppa Splinter Cell: Double Agent till PlayStation 3. En extra skön nyhet för oss här i Europa är att det släpps i samband med lanseringen i mars, så vi kommer att få köra det redan från dag ett. PlayStation 3-versionen kommer även att få lite extragodis - spelet kommer att utnyttja den rörelsekänsliga Sixaxis-handkontrollen i både enspelar- och flerspelarläget. Vi får ytterligare flerspelarkartor och utseenden (nej, den fula tomtemössan jag ritade dit tillhör inte nyheterna).

Till sist vill jag önska er alla en god jul! Hoppas att ni får fina presenter, så ses vi alldeles snart! Får låna hem PS3:an igen i början av nästa vecka, så om ni undrar över något så är det bara att skriva en kommentar.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tänkte fråga om hur varm den blir.
Vad jag har förståt så blir luften på sidorna ganska så varm?

Känner du till strömförbrukningen föresten? (=

God Jul ;)

2006-12-25 @ 01:44:19
Postat av: Toby

Utblåset är på höger sida, så där blir det lite varmt. Det kan vara bra att ha lite ledigt utrymme på den sidan. Katten tyckte dock att det var mysigt :) Däremot så tycker jag inte att själva maskinen blir så hemskt varm. Inte så att det stör i alla fall.

Strömförbrukningen har jag dock ingen aning om. Kan kolla upp det om du vill.

2006-12-26 @ 15:47:00
URL: http://ps3.blogg.se
Postat av: El eRadiuZo

Ville ha med tomteluvan=/

Provade ett demo av spelet och var inte så imponerad. Väntar hellre på MGS4, the real stealth simulation.

2006-12-28 @ 12:21:04
URL: http://www.halosweden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0