Releasedatum för Warhawk

Bloggen har flyttat och den nya adressen är PS3bloggen.se. Klicka här för att komma till den nya sidan och läsa de allra senaste nyheterna, recensionerna och förtittarna!
image516

ThreeSpeech har gått ut med uppgifter om att Warhawk släpps via PlayStation Network den 28 augusti (tisdag nästa vecka) 30 augusti (torsdag nästa vecka) till priset 30 euro (lite under 300 kronor). Vill ni hellre köpa det i butik med ett Bluetooth-headset får ni vänta till den 21 september. Priset blir då ungefär det dubbla, så om ni redan äger ett headset så är det bara att passa på redan om en vecka.

Jag spelade Warhawk under betan och kommer med en recension när jag väl fått det fullständiga spelet. Jag har dock inte ett Bluetooth-headset, så jag är lite kluven. Vi får se om jag plockar upp det nu eller väntar ett tag :)

Ni då? Ska ni köpa det? Och i så fall, via PlayStation Store eller i butik?

Kommentarer
Postat av: ifongard

Jag har ingen PS3, men funkar alla bluetooth headset till PS3? Även sånna som är gjorda för mobiltelefoner?

2007-08-21 @ 16:20:55
Postat av: limonass

Underbart. 300kr underbart pris. Blir ett köp

2007-08-21 @ 17:45:34
Postat av: hakuseki

Jag köper via PSN.
Har ett analogt headset från SWAT för PS2 (Logitech) som funkar utmärkt.
Någon som testat Sony Ericssons blåtandsheadset?

2007-08-21 @ 19:23:39
Postat av: Anders

Först som kommentar till ovan:
ifongard: ja, "alla" skall fungera, iaf de som stödjer standarden. m.a.o. så om det funkar till din telefon kommer det med största sannolikhet även fungera med din kommande PS3 (för det är klart du ska köpa en!)
hakuseki: Vilket av deras headset menar du? har provat ett par och...tja...de är väl som alla andra.
Angående spelet så kommer jag köpa det via PSN. Jag är så himla uttråkad på att inte kunna spela något nytt på min ps3 att jag bara måste ha det. sen om jag kommer spela det särskilt mycket vet jag inte...

2007-08-21 @ 21:15:38
Postat av: Patric

Jag vill ha blu-ray versionen utan headsetet men eftersom att det inte verkar gå + att det släpps senare än vad PSN versionen gör så blir det nog ett köp på PSN istället.
Fast jag vill så gärna ha det på blu-ray. Det ska nämligen kunna gå att köra lan med en skiva och det skulle passa perfekt nu när 2 av mina kompisar ska köpa varsitt PS3 men inte verkar vara så intresserade av att köpa Warhawk själva.

2007-08-22 @ 00:18:03
Postat av: Cleesox

Kommer skaffa Blu-ray med headset då jag saknar ett sådant.
få visserligen vänta lie längre men det är sånt man får ta.

2007-08-22 @ 11:04:34
Postat av: xx

Har sett att nordamerika får det på bluray den 28e. Ska nog importera det från canada då tror jag.

2007-08-22 @ 14:34:59
Postat av: Matnor

Lutar mot att det blir ett köp via PSN orkar inte vänta tills det släpps på blueray. Rätt skönt att det börjar ljusna lite på spelfronten nu, har varit sån olidlig torka.

2007-08-22 @ 15:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0