GRAW 2-demo på torsdag

Bloggen har flyttat och den nya adressen är PS3bloggen.se. Klicka här för att komma till den nya sidan och läsa de allra senaste nyheterna, recensionerna och förtittarna!
111957-264Så, vad händer? Själv har jag legat hemma med värsta tokförkylningen sedan i torsdags. Den enda fördelen med det är att jag har hunnit spela klart God of War 2, varva Heavenly Sword-demot ett tiotal gånger, närmat mig slutstriden i Puzzle Quest (till PSP) och kommit halvvägs genom Call of Duty 3. Det finns vissa fördelar med att vara sjuk :)

Hur som helst så börjar vi närma oss torsdagens uppdatering av PlayStation Store, och den franska spelsidan Play-3 Live har kommit över en lista med några av släppen under denna och nästa vecka.

2 augusti:
  • Demo: Ghost Recon Advanced Warfighter 2
  • Video: Lair
  • Video: Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction
  • Video: Juiced 2: Hot Nights
9 augusti:
  • PS1: Ridge Racer 1
  • PS1: Tekken 2
GRAW2GRAW2-demot ska väl bli småintressant, även om spelet är grymt försenat och redan har funnits på andra system i nästan ett år nu. Man får hoppas att de har gjort några förbättringar i PS3-versionen... Sedan så kommer PS1-spelet WipEout 2097 i slutet av augusti (det blev uppskjutet), samt nya versioner av Spyro 2 och Medievil (de var tydligen buggiga). Japan får dessutom Tekken 5: Dark Resurrection med onlinefunktioner redan i morgon, så det lär inte dröja allt för länge innan det släpps här i Europa.

Nu ska jag återvända till soffan och klämma i mig lite engelsk förkylningsmedicin... och befria Paris.

Kommentarer
Postat av: limonass

krya på dig. Skönt med mer demo och tekken 2. Plus att dom fixar problemet med spyro 2. Kan man hoppas på ett ratchet and clark demo också. föresten läste att Fifa 07 demo kommer i sept. 2 veckor efter PC, Xbox 360 får demot.

2007-07-31 @ 14:29:29
Postat av: Tap10lan

krya på dig tobester - här får du en off-topic-länk:
http://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time

2007-07-31 @ 14:42:37
Postat av: Balthier

FIFA 08 demo annars!

2007-07-31 @ 18:30:00
Postat av: Fabian

Krya på dig och tack för bloggen

2007-08-02 @ 12:05:53
Postat av: Anders

Någon som lyckats installera GRAW 2-demot? Jag får hela tiden "installation failed" och något felnummer :(

2007-08-03 @ 02:29:46
Postat av: tomplast

Hmm, det verkar gå något bättre för mig nu när jag tankar den från US PSN, har försökt typ 4 gånger från EU PSN utan framgång.

2007-08-03 @ 11:01:16
Postat av: Toby

Anders & Tomplast: Jag har inte hämtat den själv, men har ni försökt hämta den utan att välja bakgrundshämtning? Läste på ett forum att det kan vara värt ett försök.

2007-08-03 @ 11:11:46
URL: http://ps3.blogg.se
Postat av: Anders

Det var troligtvis en korrupt fil, LAIR-filmen likaså. Nu är det fixat, iaf LAIR-trailern, drog GRAW 2-demot från USA (background) och det funkar. Trodde inte det spelet skulle vara så bra, men det var riktigt kul faktiskt! Gillade verkligen Ghost Recon och dess föregångare till PC (måååånga år sen) och detta kändes kul. Grafiken var inte direkt imponerande tyckte jag dock, men tillräckligt solid. Vad är releasedatum för spelet, kanske får skaffa det för jag behöver nya spel!

2007-08-03 @ 13:22:17
Postat av: Toby

Den 24 augusti ska det släppas. Kul att du gillade det. Jag får försöka hinna med en omgång i helgen.

2007-08-03 @ 13:52:18
URL: http://ps3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0