MotorStorm version 2.0

Bloggen har flyttat och den nya adressen är PS3bloggen.se. Klicka här för att komma till den nya sidan och läsa de allra senaste nyheterna, recensionerna och förtittarna!
MotorStorm
Det officiella MotorStorm-forumet rapporterar att MotorStorm version 2.0 släpps idag och att den nya patchen innehåller följande:
  • Förbättring vid val av fordon - Det senaste fordonet du valt i varje klass presenteras som standard.
  • Tilldelade spelarfärger visas i lobbyn så att du enklare kan hålla koll på dina vänner och rivaler i onlinelopp och Eliminator-omgångar.
  • Ytterligare förbättringar för spelarstatistiken.
  • Om du har köpt Coyote Revenge kan du köra banan online och i Time Attack-läget.
  • Om du har köpt Eliminator-läget bidrar resultaten från läget i din rankning.
  • Kryphål i banorna Grizzly och Raingod Mesa har åtgärdats.
  • Headset-support - En brandväggskonflikt med vissa typer av headsetkommunikation har åtgärdats.
  • Headset support - Röstkommunikation kan nu enbart höras via headsetet.
  • Många andra förbättringar i hela spelet.
MotorStorm
Patchen ska tydligen vara förberedande inför Coyote Revenge-expansionen, som enligt ThreeSpeech släpps nu på torsdag. Sedan släpps det ett par fordonspaket under de kommande veckorna.
  • Coyote Revenge - 6 september
  • Fordonpaket 1 - 13 september
  • Fordonpaket 2 - 20 september
Hur är det? Spelar ni MotorStorm fortfarande? Jag måste erkänna att jag inte kört det på väldigt länge, tyvärr (förlåt PumpkinEater). Avsaknaden av flerspelarlopp med delad skärm innebär att jag inte drar fram det när jag har folk hemma. Vi får se om jag orkar/hinner nu med höstens alla släpp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får hålla med dig där, tyvärr spelar jag inte längre, den senaste tiden har det varit resistance online och så har jag precis varvat tony hawk project 8, men just nu är det bara warhawk som gäller :), kom igen nu toby och recensera warhawk, för det kan du väl inte missat att dra hem från PSN?

2007-09-04 @ 17:40:40
Postat av: limonass

Jag körde spelet förra veckan lite men inte så mycket som förut ska nog börja lira när allt extra grejer kommer

2007-09-04 @ 17:43:10
Postat av: Toby

Anonym: Jag väntar på att det ska dimpa ned i brevlådan, vilket tyvärr innebär att det dröjer ett par veckor. Vi får se om det kommer en recension eller om alla redan kört det. Säg till vad ni tycker. Håller på med ett par andra recensioner så länge, så jag har fullt upp :)

2007-09-04 @ 17:48:56
URL: http://ps3.blogg.se
Postat av: PumpkinEater

Klart man lirar Motorstorm fortfarande. Fast det blir mer sällan än förr. Roligare med folk man känner.

2007-09-04 @ 22:49:57
Postat av: Håck

På grund av
att det saknar möjlighet för flera spelare har jag inte köpt Motorstorm, mycket synd!
Jag hoppas Colin dirt klarar delad skärm, då köper jag det direkt.
Vi samlas ofta ett gäng hemma hos mig och då vill man ha möjligheten att spela tillsammans, ofta kommer Wii fram till slut.

2007-09-05 @ 09:34:46
Postat av: Balthier

Riktigt bra uppdatering!!! Annat som är intressant är att Strangehold kommer ut denna veckan på PSN!!!!

2007-09-05 @ 15:19:26
Postat av: Toby

Baltier: Jag vet! Hur bra som helst! Det ryktas även om ett FIFA08-demo. Kommer med ett inlägg om PSN i morgon :)

2007-09-05 @ 15:46:08
URL: http://ps3.blogg.se
Postat av: C-KN Videogames Blog

Finally a new LocoRoco....can't wait! Here's hoping they'll keep the Japanese title intact, it's very unique and as crazy as the game itself.

2007-09-05 @ 15:50:45
Postat av: Fabian

Lirar inte Motorstorm längre tyvärr. Men jag får väl ladda ner uppdateringarna och köra lite. Längtar grymt mycket tills Fifa 08 kommer ut då Fifa spelen alltid får hela killgänget att samlas framför tvn på turneringar som fortlöper långt in på natten. Strangehold verkar ocså väldigt intressant, spännande dagar framöver.

2007-09-06 @ 15:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0