Halsningar fran Japan

Hej alla.

Nu sitter jag pa hotellet i Tokyo och har kopplat upp mig pa forsta gangen pa tva veckor. Japan ar helt fantastiskt, och jag kommer med en liten sammanfattning nar jag kommer hem. Planet tillbaka till Sverige avgar om tva dagar, och eftersom jag har missat en hel del spelnyheter pa tva veckor sa tankte jag be er beratta lite om vad som hant i PlayStation-varlden de senaste veckorna. Skriv en kommentar eller maila mig pa ps3se @ blogsoft (punkt) net. Bidraget jag gillar mest kommer att fa en liten beloning. EVERYONE WINS!

Ha det bra alla. Nu ska jag till Harajuku och kolla in cosplayande och i ovrigt uppkladda manniskor.

Kommentarer
Postat av: Johnny

It´s alive!

2007-04-15 @ 10:40:01
Postat av: Tap10lan

Hej!

Kul att höra av dig! Ha det skönt de sista dagarna i Ippon

2007-04-15 @ 18:24:56
Postat av: Robin

Det här är bara ett rykte men tänkte skriva det ändå...
Det sägs att Sony håller på att producera en ny form av "3D glove" som fanns en gång i tiden. Fast den här tar du inte på dig utan det är en sak du tydligen ska hålla i. Den ska inte bara kunna känna när du rör dig från sida till sida eller något sånt utan även hur mycket du trycker, hur du rör handflatan, fingrarna, ja typ allt. Kolla in länken för mer information. Personligen tror jag att det här skulle vara en stor sak till skjutspel men inte RPG.
http://www.unwiredview.com/2007/04/13/vr-controller-for-your-ps3/

2007-04-15 @ 19:05:11
Postat av: limonass

det jag undrar det när HOME betat ska starta och vad Sony håller på med .Europiska versionen av Ps store suger om man jämför med USA versionen. Det finns ju mycket mer saker på USA versionen jämfört med europiska versionen av PS store. Torsdagens uppdate av PS store var en katastrof för alla oss som bor i europa. Vad fick vi jo Sudoko som redan har funnits på USA versionen i flera veckor. USA versionen fick ju Bio trailers och Mortal Kombat 2, plus den gammla Littel Big Planet. Snälla Sony vad håller ni på med man börjar faktiskt bli lite besviken.

2007-04-15 @ 21:38:34
Postat av: Pebbe

Låt din Playstation 3 bedriva forskning medan du vilar dina ömma tv-spelstummar och få gratis prylar. Det är ett upplägg som Sony just nu diskuterar med flera företag.
http://www.e24.se/dynamiskt/prylar/did_15063078.asp

Postat av: Calle

Det måste väl ändå vara att man redan nu planerar att lägga ned produktionen av 20 gigabyte versionen av Playstation 3.
Och att vi i europa får nöja oss med den version som redan lanserats.
http://www.playstation-3.se/news/2007-04-16/Sony_avbryter_forsaljningen_av_20_GB-modellen.html
http://www.idg.se/2.1085/1.103576
//C

2007-04-17 @ 02:11:26
Postat av: Ronny

Tjena
Jag har inga direkta nyheter det området bedriver min kompanjon som även postat vid namn Robin men jag skulle vilja veta mer om din Japan resa. Ska själv bedriva en resa till Japan under nästa sommar. Om du har några tips skulle det va roligt om du skicka ett mail

2007-04-17 @ 12:51:02
Postat av: Ronny

Tjena
Har inga nyheter de sköter min kompanjon Robin som har postat om "3d-gloven" dock skulle ja gärna vilja veta mer om japan resan ska själv åka nästa sommar och skulle gärna vilja ha lite tips. Tack för en bra sida som givit mig mycket bra information. Hej svejs

2007-04-17 @ 14:56:07
Postat av: Roenbaeck

Ni som kör Folding@Home, kan ni inte joina vårt team? Läs mer på http://www.ps3folding.com. Det är team nummer 54412 :)

2007-04-18 @ 16:36:11
Postat av: Pebbe

Ny uppdatering ute nu version 1.70!! Laddar ner den nu =)

2007-04-19 @ 09:11:03
Postat av: Johan

Tråkig update. Hade velat se lite nya funktioner

2007-04-20 @ 18:13:25
Postat av: Daniel

Vad händer Toby?

2007-04-21 @ 10:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0