Senaste nytt om lanseringsdatumet

Mars!Den tredje mars? Den trettionde mars? Den första mars? När ska PS3:an släppas egentligen? Det senaste budet är den tjugotredje mars (en fredag), som kommer från en hemlig affärskälla som GameIndusty.biz pratat med. Hemligt värre. Samma person har dessutom sagt att det slutgiltiga datumet kommer att avslöjas inom två veckor, vilket är något jag också har hört från ett flertal källor. Den tjugotredje kan dock lika gärna vara den trettionde, vilket känns som ett mer troligt datum om ni frågar mig. Men det är klart att det vore trevligare med ett tidigare datum.

Det lutar i alla fall åt slutet av månaden, då reklambolaget TBWA har sagt till GI.biz att reklamkampanjen för PS3 kommer att gå i slutet av mars. Om det stämmer så är det ju knappast troligt att den lanseras i början av månaden. Som alltid så lovar jag att berätta mer så fort jag vet något.

Förresten så har jag fått en trevlig e-postadress som ni kan använda om ni har några funderingar eller tips som ni inte vill dela med er av via kommentarsfunktionen. Adressen är PS3se {snabel-a} blogsoft {punkt} net. Hör av er om ni undrar över något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0