The Darkness-demo

Bloggen har flyttat och den nya adressen är PS3bloggen.se. Klicka här för att komma till den nya sidan och läsa de allra senaste nyheterna, recensionerna och förtittarna!
image465
PlayStation Store har precis uppdaterats, och utöver de vanliga trailrarna så hittar vi en riktig godbit, nämligen ett demo för The Darkness - den svenska spelutvecklaren Starbreeze Studios nya spel som släpps i morgon. Nu hinner jag inte hämta det ikväll, så jag hoppas att ni kan berätta lite själva vad ni tycker. Demot är dessutom på 1443 MB, så det kan dröja en stund innan det hämtats. Men den som väntar på något gott ...

Utöver demot så finns det även nya trailrar för spelen The Darkness, GTA IV, Rainbow Six: Vegas och filmen Ratatouille. Det verkar med andra ord som att PS one-spelen jag nämde (samt Tekken 2 och Ridge Racer) kommer nästa vecka, tillsammans med Heavenly Sword-demot. Två bra uppdateringar i rad, med andra ord.

Kommentarer
Postat av: limonass

PS store är på gång :)

2007-07-19 @ 17:10:52
Postat av: Ollebro

VA! laddar demot nu!

2007-07-19 @ 17:32:45
Postat av: jonathan

spelar det nu o det e grymmt

2007-07-19 @ 18:26:10
Postat av: Besviken

Det var det tråkigaste spelet hittills!! Styrningen var seeeg och grafiken var inte så bra jag trodde att den skulle va. Plus att gubbarna i början såg ju likadana ut =/

2007-07-19 @ 19:14:44
Postat av: micke990

va??? ja hittar de inte, de finns ju inte

2007-07-19 @ 21:56:27
Postat av: micke990

ja fick fuska å göra en ny hotmail adress bara för att ladda ner the darkness demot för ja e bara 17 å spelet e från 18.

2007-07-19 @ 22:36:08
Postat av: mh76

Besviken: Du tycker precis som jag :). Tråkigt spel. Känns som vilket fps-spel som helst.

2007-07-19 @ 22:49:28
Postat av: Droynas

Nej tack säger jag till det spelet. Demot försvann från hårddisken lika fort som den kom dit. jag tror jag håller mig till Super Stardust HD ett tag till ;D Grafiken var ganska dålig och det var (precis som ni andra sa) precis som andra fps-spel... Fast en sak till på minus sidan och det var nog styrningen precis som besviken sa...

2007-07-19 @ 23:22:18
Postat av: Ollebro

jag håller med er.. jag har sett klart bättre spel.

2007-07-20 @ 09:21:13
Postat av: mh76

Droynas: Annars kan jag tipsa dig om Castlevania - Symphony of the night som finns att köpa nu för $9.99. Det krävs dock ett amerikanskt konto. Men det står här på sidan hur du får det.
Raderade också spelet lika fort som det installerades.

2007-07-20 @ 10:51:02
Postat av: Markus

Jag håller på att lira genom spelet just nu, tycker det är RIKTIGT kul. Men det är klart, man kanske måste läst dessa "exotiska" tidningarna för att förstå något.. Det kom ju trots allt bara 4 nummer av den svenska utgåvan innan tidningen, som så många andra, slängdes ihop med Witchblade.
Jag säger, köp spelet och lira genom det, det ÄR verkligen kul och rätt spännande ibland också!

2007-07-31 @ 23:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0