Nya Lair-videor

image407Den officiella amerikanska webbplatsen för Lair har uppdaterats med drösvis av nya videor, med allt från trailrar och spelsekvsenser till intervjuer med utvecklingsteamet. Om du går till ovanstående länk så kan du se dem. PlaySyde har dessutom konverterat de senaste videorna (ifall du har sett de andra), och de finns HÄR.

Jag måste säga att jag blir mer och mer imponerad av spelet för varje gång jag ser det. Spelet ska släppas den 26 september i år, alltså om 3 månader, så det borde vara klart snart. Det har ryktats om en spelbar demoversion som ska släppas i sommar, så med lite tur så får vi testa det inom kort - kanske runt E3-mässan (som hålls om mindre än 2 veckor). Hoppas att de fixar till skärmuppdateringen lite mer, så att det inte är lika hackigt. Videorna ser i alla fall mycket bättre ut nu än tidigare, så det ska bli spännande att se hur det artar sig.

Sekvensen nedan beskriver lite av spelets upplägg, samt snackar lite om styrningen, som jag anser vara en av de bättre sakerna med spelet.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ser riktigt lovande ut faktiskt. Det är en av de många tunga titlarna jag väntar, och hoppas mycket på.
Lite offtopic:
Någon som har koll på en sida på www.loading.se där en speciell user delar med sig av allt nytt som kommer ut på PSN?

2007-06-28 @ 16:50:00
Postat av: Anonym

Den här sidan känns lite off för tillfället, uppdateras knappt längre känns det som! Det skrivs om Lair men ingenting om GTA4..hur kan det komma sig? Har du kommit av dig lite Toby??

2007-06-29 @ 11:48:58
Postat av: Toby

Sorry sorry sorry! Jag sitter faktiskt och skriver ihop en liten text om GTAIV (den nya trailern kom ju igår). Det har varit rätt hektiskt på jobbet den senaste månaden, men jag försöker klämma in så mycket jag hinner. Bättring utlovas!

2007-06-29 @ 11:51:24
URL: http://ps3.blogg.se
Postat av: Andreas

Ingen större skada skedd, men det skulle vara kul att läsa mer om spel på svenska på nätet. Playstation bloggen är den enda "spelsidan" på svenska jag läser för tillfället, men missuppfatta mig inte, den uppskattas definitivt! Så jag tycker du har gjort ett bra jobb med sidan, men lite kritik förtjänar du:).
Andreas

2007-06-29 @ 12:17:38
Postat av: Toby

Klart att jag förtjänar lite kritik :) Men tack för berömmet. Det är en ära att vara den enda svenska spelsidan för någon. Tack :)

2007-07-02 @ 11:05:49
URL: http://ps3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0