PlayStation Store - 2007-08-09

Bloggen har flyttat och den nya adressen är PS3bloggen.se. Klicka här för att komma till den nya sidan och läsa de allra senaste nyheterna, recensionerna och förtittarna!
image496Meh. Jag hade verkligen hoppats på ett demo på Stranglehold idag, men sån tur hade jag inte. ThreeSpeech har släppt en lista över veckans släpp på PlayStation Store, som ser ut som följer:
  • Gran Turismo - Trailer från PS Premiere i Japan
  • Heavenly Sword - Legend of the Sword - video
  • Heavenly Sword - Bakom kulisserna-video
  • Ghost Rider - Blu-ray-trailer
  • The Covenant - Blu-ray-trailer
Hallå? Efter två fantastiska veckor med demoversioner av Heavenly Sword of Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 så hade jag förväntat mig lite mer. USA har fått pusselspelet Piyotama och Blast Factor-expansionen Advanced Research, så jag hoppas att SCEE tänker till och börjar släppa lite bra saker snart.

Bättre kan ni!

Kommentarer
Postat av: mario

va dåligt ingen demo alls.. juice 2 demot ? verkar dött på den fronten

2007-08-09 @ 17:47:51
Postat av: drbrain

Ratchet & Clank ToD demo hade varit riktigt trevligt. Ska tydligen vara klart så det är bara att vänta på att Sony får tummarna loss.... :/

2007-08-09 @ 20:00:31
Postat av: limonass

måste komma något demo på torsd annars blir jag ledsen hehe

2007-08-13 @ 07:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0