Den nya PlayStation 3-reklamen

DNADen officiella PlayStation 3-hemsidan har precis lagt upp den nya reklamfilmen, som går under namnet Storage och som finns att beskåda HÄR. Det har inte dykt upp någon inbäddningsbar länk ännu, så ni får helt enkelt klicka er in på sidan. Jag var inte sådär jätteförtjust i den förra filmen som kom för en månad sen eller så, men den här var riktigt rar och lågmäld.

Hoppas på att det börjar dyka upp reklam i olika medier snart. Såg affischerna för Final Fantasy XII i busskurerna på stan i helgen, och blev lite glad. Det känns som att PS3-reklamen kommer att dyka upp när som helst.

I morgon har vi tagit steget in i mars, och då kan nedräkningen till den 23 verkligen börja på allvar. Det blir förresten en till chatt nästa onsdag (samma tid och plats som vanligt), och då kommer jag bl.a. att kunna berätta allt som avslöjats på GDC-mässan.

Kommentarer
Postat av: GeordieNinja

Ooo spännande om GDC info =) Jo jag har också letat efter Playstation 3 reklam, förra veckans Champions League matcher hade Playstation 3 på billboards runt planen såg riktigt bra ut =)

2007-02-28 @ 15:10:39
Postat av: Xinin

Jag har full förståelse för att dom gör om reklamen för att passa oss Europer.
Jag bara avskyr det dock.

Små söta kan man tycka.
Men dom stilrena "Play B3yond" reklamerna, är så himmla mycket bättre.

2007-02-28 @ 17:41:43
URL: http://loading.se/blogg.php?user_id=14571
Postat av: GeordieNinja

Jag gillar de europeiska versionerna bättre faktiskt, fast Play B3yond versionerna är inte dåliga.
Förövrigt så är sony pr för deras produkter långt mycket bättre än deras konkurenter allt från BRAVIA reklam till Playstation 3 =)

2007-03-01 @ 08:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0