Gott nytt år!

2007 står för dörren, och snart släpps äntligen PlayStation 3 här i Europa (även om vi inte fått något exakt datum ännu), och med den en hel del spännande spel. Mina favoriter just nu är Motorstorm (särskilt Europaversionen med onlinestöd) och Resistance: Fall of Man (ska ge mig på onlinedelen snart), men det finns gott om spel jag inte testat ännu och ser fram emot. Kolla förresten in den senaste Motorstorm-filmen så förstår ni nog varför. (Nej, det är inte jag som spelar. Jag är mycket bättre än sådär :D)

 



Lair är en intressant titel som jag hoppas på att köra väldigt snart, och det kommer även sköna lir som Ninja Gaiden Sigma, två Final Fantasy-spel (XIII och Versus XIII), Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Warhawk och Assassin's Creed. Jag kommer att hålla koll på spelen i vinter och rapportera om dem bäst jag kan. Finns det några andra spel ni vill veta mer om? Säg till så ska jag se vad jag kan göra.

Jag avslutar 2006 med några bilder på Final Fantasy XIII. SquareEnix har sagt att de arbetar med att få till så här snygg grafik i själva spelen, och inte bara i mellansekvenserna. Det är något jag väntat på sedan jag såg introt i Final Fantasy VII för första gången.

Gott nytt år!






Kommentarer
Postat av: Alanao

Måste få veta när PS3 kommer ut i mars, när kommer vi få reda på det?

2007-01-02 @ 12:08:30
Postat av: Toby

Tyvärr så har de inte släppt något exakt datum ännu, men jag lovar att rapportera om det så fort informationen dyker upp. Det senaste ryktet jag hörde var den 3/3, och då är det ju nästan exakt två månader dit. Men vi får se hur det blir.

2007-01-02 @ 13:53:15
URL: http://ps3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0