Några nya releasedatum

111957-518Idag har det dykt upp en massa releasedatum för spel under hösten och vintern, så i stället för att skapa en massa inlägg så tänkte jag spara dem på ett och samma ställe. Eftersom Leipzig Games Convention håller på ett tag till så lär det komma fler i dagarna. Om det kommer några fler under veckan så uppdaterar jag det här inlägget :)

Säg till om ni hittat något (bekräftat) så lägger jag till dem.

Call of Duty 4: Modern Warfare: 5 november över hela världen
Dark Sector: 22 januari 2008 i Europa - demo senare i höst
Heavenly Sword: 19 september (14 september i England)
Rock Band: Början av 2008 för Europa, slutet av 2007 för USA
Warhawk: 30 augusti via PSN. 21 september i butik med headset

Kommentarer
Postat av: limonass

najs snrt kan man lira HS alltså.

2007-08-22 @ 17:52:28
Postat av: HawQ

Hört något Singstar? Hade ju hoppats på att det skulle komma i slutet av augusti men det verkar ju bli senare i september enligt rykten.
Enligt uppgifter från återförsäljare kommer spelet säljas i kombination med sladd-mikrofoner och inte trådlösa. De trådlösa kommer som tillbehör senare. Är detta något du kan bekräfta?

2007-08-23 @ 15:10:28
Postat av: Toby

HawQ: SingStar bara försvann från listorna. Spelet skulle ju släppas i morgon, men nu verkar det vara oktober som gäller. Suck.

Vad jag har förstått så kommer det trådlösa mikrofoner (i silver) senare under hösten. De skulle inte släppas i samband med huvudspelet, men nu när det blir försenat så kanske det ändras. Det är inget jag vet ännu, tyvärr.

Det blir ungefär samma priser som med PS2-versionerna, alltså ca 300 SEK utan mikrofoner.

2007-08-23 @ 15:48:31
URL: http://ps3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0