Ny Killzone 2-film

Den engelska nyhetsbyrån BBC åkte ned till Guerrilla Studios i Amsterdam förra veckan och provspelade Killzone 2. I videointervjun (som finns att se genom att klicka på filmen nedan eller i bättre version HÄR) får vi se hur spelets producent Steven Ter Heide talar om användandet av ljus och ljud, samt hur avsaknaden av synliga mätare på skärmen gör spelet mer uppslukande. Nivån verkar vara samma som visades upp på E3-mässan för några veckor sedan, men nu får vi se lite mer från spelet.

Killzone 2 släpps någon gång under 2008. Förvänta er fler smulor så fort jag kommer över dem.


Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag är inte mycket för shooters, oavsett form, i vanliga fall...men det här ser förbannat lovande ut må jag säga! Ytterligare en underbar titel att se fram emot :)
Tack för en suverän post compadre!

2007-08-10 @ 02:01:14
URL: http://www.enemyofmyenemy.net
Postat av: Anonym

Hämtar ut mitt ex av Killzone 2 efter jobbet idag fan va det ska bli nice

2009-02-25 @ 15:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0