Bäddat för releasefest!

Japp, om en timme sparkar releasefesten för PlayStation 3 igång här i Stockholm. Ska möta upp med lite folk, bl.a. Benke från GameReactor, käka libanesisk buffé och festa loss.

Jag hoppas i alla fall på en trevlig kväll. Hoppas att ni också har det kul ikväll. Jag vet att flera av er har fått en enhet, men hur är det med er andra. Visst känns det lite som dagen före jul? Jag sitter verkligen och hoppas på att min maskin kommer fram imorrn, så att jag kan få möta er i en omgång MotorStorm eller två.

Ha en trevlig kväll, så ses vi imorrn igen!

Kommentarer
Postat av: Jack

Ha det så kul på festen Toby. ja detta är verkligen som dan innan julafton haha... har inte känt mig som detta sedan man var runt 10. underbart

2007-03-22 @ 18:21:16
Postat av: Modo

Jag fick en telefånsamtal nyss från game:) att jag kunde hämta min
PS3!! imån ha det så bra!! vi syns online.

2007-03-22 @ 18:46:48
Postat av: Längtar till min PS3

Är där stor skildnad mellan Hdmi och skart?

2007-03-22 @ 19:09:23
Postat av: Tech

Ja det är stor skillnad mellan hdmi och scart. Har du en tv som har en HDMI ingång använd det istället.

2007-03-22 @ 19:57:59
Postat av: Längtar till min PS3

ok

2007-03-22 @ 20:26:47
Postat av: Krille

Nej, det är inte stor skillnad. Det är en ENORM skillnad!

2007-03-22 @ 20:47:08
Postat av: Andreas

Kl 10 imorgon när Eb games öppnar ska jag hämta ut min PS3:a, Motorstorm, Virtua Fighter 5 och en extra handkontroll, de hade inte fått in hdmi kabeln än så gick å köpte en värsting kabel (monster 300 med 24 karats guld i :). som jag ska plugga in i min Sony KDL - 40W2000 lcd TV med 1080p (mums) Längtar som bara den nu! Ses online alla

2007-03-22 @ 21:35:32
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/4970984
Postat av: PumpkinEater

Åh! En 40W2000! Precis en sån som jag ska köpa så snart butikerna får in den i lager. Berätta gärna hur bra den är med PS3:an! Får nöja mig med min widescreenskärm så länge. :(

Jag och min kusin kommer iaf att mötas i Motorstorm i morgon på nätet om inget dumt inträffar. Hoppas du kan vara med också kaleii.

2007-03-22 @ 22:02:53
Postat av: Hansei

oh nu e det inte långt kvar! men jag e otroligt orolig för en sak-__- kanske kan någon hjälpa mig. jag har nämligen redan fixat en psnp id. problemet är att jag bara är 16 år och därför fick jag inte göra ett master account...så jag skrev att jag var äldre och fixa ett ändå, men detta e ju dumt när blir tillräckligt gammal (iih tror jag gjorde en reva i sonys avtal hehe^^;) men man kan iaf ändra när man får ps3:an... men jag vet inte hur jag ska göra för att jag ska få ha ett master acc med min ålder-___- jag vill ju inte att mina online stats ska stå på min mamma (förnedrande), och jag vill ju kunna köpa saker från psn med mitt eget kort åsså vidare. Jag hade varit väldigt tacksam för lite hjälp^^
och Toby! kommer ps3 bloggen fortsätta efter att ps3:an blivit släppt? jag tror inte jag kan leva utan den:P
förlåt för den långa texten:)

2007-03-22 @ 22:14:49
Postat av: Patrik

God afton pojkar och flickor! Vad sägs om att vi tar och postar våra online nick (på PS3), så att vi kan lira lite ihop i morgon? Det skulle vara riktigt kul att köra en runda eller två i Motorstorm eller RFoM.
Vi hörs i morgon compadres, för nu ska det bannemig liras RFoM! :) Btw, jag skrev detta inlägg från mitt PS3. Mina fingrar blöder!

2007-03-22 @ 22:55:39
URL: http://www.enemyofmyenemy.net
Postat av: 00Bengtsson

Hansei: Du kan låta en föräldrer stå på master accountet, så skapar du själv ett sub account och lirar på.

2007-03-22 @ 22:57:11
Postat av: Hansei

Bengtsson: Aha, kan jag då ha mina egna stats åsså vidare, och kommer jag att kunna uppgradera det till ett master acc när jag blir 18?
men då kommer jag behöva köpa från mina föräldras acc asså:) det får väll duga^^

tack!:)

2007-03-22 @ 23:28:46
Postat av: Daniel Johansson

Sitter och vill lira Resistance: Fall Of Man online, men finns fasen ingen online att möta :S. Är jag för tidigt ute? =P (BTW, RFoM är sjukt najs! =))

2007-03-22 @ 23:45:22
Postat av: Fabian

Alla ni som lirar Motorstorm kan väl skriva ner era account names så vi kan spela mot varandra, jag heter "fabbelito". :)

2007-03-23 @ 00:10:56
Postat av: Ola

Riktigt kul att lira Motorstorm, körde mot min chef nyss å spöade honom :D Jag heter "Aijt" där..
Får dock inte mitt Visa-kort att funka, för det första gick det inte att regga utan att ange hela mitt namn med alla mellannamn, sen när jag försöker köpa funds, så står det bara att det inte gick. Jag e 100% säker att jag har rätt uppgifter (förutom att namnet verkar lite skumt), betalar online me Visa rätt ofta och är aldrig några problem annars. Någon som kan veta vad det kan bero på?

2007-03-23 @ 02:14:23
Postat av: Bobo

Jag behöver hjälp toby...jag vill registrera mig på psn men när jag skriver in mitt account så står det att sign in id och koden inte stämme ihop..och jag har provat en massa ggr...vad ska jag göra?

2007-03-23 @ 07:21:52
Postat av: Fille

Ska folk kanske börja lägga ut sina PSN ???
Är ju kul om folk addar varan.. så man alltid har någon online som te.x bor i Sverige?
Mitt PSN är : elreySwe
har en så länge Motorstorm... =)
// I LOVE MY PS3 !

2007-03-23 @ 09:34:50
Postat av: kalleh

hur gör man för att lira motostorm online?
hittar ingen sådan funktion
jag har dock japanskversion, men hoppas inte det spelar någon roll

2007-03-23 @ 09:59:23
Postat av: Andreas

Fan, jag hade reggat mig i förtid via https://account.np.ac.playstation.net/accounts/register/beginNewAccountRegistrationFlow.action/ men när jag försöker göra Sign in kommer jag till Account Management och Transaction-grejen och när jag går in på Account Management och försöker ta Activate System får jag errorcode 80028C07.
Var ska man vända sig?! Finns det en telefonsupport?

2007-03-23 @ 10:03:26
Postat av: Daniel

kalleh: Japanska versionen har inte stöd för onlinespel, som jag har förstått det. Tyvärr...

2007-03-23 @ 10:07:11
Postat av: Sprinter

Argh! Min PS3 ligger fortfarande i Ånge sen 03:10 inatt. Tror jag får vänta tills på måndag med att spela :(

2007-03-23 @ 11:03:34
Postat av: Torkel

kalleh: Kan du spelar granturismo hd och tekken på din japansk maskin ? jag har laddad hem de men har fått error meddelande varje gång jag ska starta de spelet :P har också japansk maskin.

2007-03-23 @ 12:10:47
Postat av: Robin

det där med sign-in id o lösen , att det e fel , hur fixar man det ? behöver hjälp

2007-07-10 @ 01:09:03
Postat av: Toby

Robin: Vad har hänt? Har du glömt ditt lösenord? Det borde kunna välja "Glömt lösenordet?" eller något liknande och få ett nytt.

2007-07-10 @ 09:31:28
URL: http://ps3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0