PS3bloggen.se - NY SIDA FÖR BLOGGEN!

111957-568

Hurra! Jag har jättegoda nyheter!

De senaste tre dagarna har jag haft fullt upp med att bygga på den nya sidan för bloggen, och nu börjar den nästan bli klar. PS3bloggen.se kommer att innehålla allt det vanliga, samt en massa nytt tack vare att jag byter system och kör allt på en egen server. Hösten kommer att bli väldigt spännande, så ni kan se fram emot mängder av recensioner och speltester. Förvänta er bl.a. en recension av Heavenly Sword inom kort.

Jag är i full färd med att flytta över relevanta inlägg och översätta delar av gränssnittet till svenska. Eftersom kommentarer inte hänger med och jag måste göra allt manuellt (för att det ska funka) så blir det tyvärr inte alla inlägg, men målet är att ta allt som är intressant. Jag skippar nog nyheterna till förmån för spelinformation och recensioner. Vissa gamla bilder och videor kan också se konstiga ut, så säg gärna till om det är något som ser extra konstigt ut.

Jag har dessutom en tävling uppe på den nya sidan, där ni kan vinna en PlayStation 3-jacka, så kom bort till PS3bloggen.se nu och se vad som krävs.

Jag hoppas att ni kommer att gilla förbättringarna. Jag kan i alla fall säga att jag är väldigt peppad, om än väldigt utmattad :D

/Toby


Observera att de gamla inläggen och kommentarerna finns kvar på sidan, men jag kommer inte att uppdatera den längre.

Kommentarer
Postat av: limonass

Najs bra jobbat

2007-09-14 @ 13:46:57
Postat av: Domo

Jailbreaka ditt ps3 med iphone och ipod touch

http://jbreakingps3.blogspot.com/

2010-10-03 @ 12:19:04
URL: http://jbreakingps3.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0