Veckans PSN-uppdatering

Bloggen har flyttat och den nya adressen är PS3bloggen.se. Klicka här för att komma till den nya sidan och läsa de allra senaste nyheterna, recensionerna och förtittarna!
Veckans PlayStation Store-uppdatering här i Europa var inte särskilt spännande. Utöver demot till Armored Core 4 så var det bara ett par filmsekvenser från Heavenly Sword. Den amerikanska uppdateringen är dock lite roligare, så om ni ännu inte skapat ett amerikanskt konto så är det hög tid att göra det. Om ni inte vet hur ni ska göra är det bara att följa min enkla guide, som finns HÄR. Säg till om ni har några frågor.

Veckans uppdatering i Europa:
Veckans uppdatering i USA:
  • Colin McRae: Dirt - Demo
  • NCAA Football 2008 - Demo
  • Folklore - A tale of two strangers-trailer
  • Timeshift - Trailer
  • Heavenly Sword - Bakgrundsbild
  • Blast Factor: Advanced Research - 2 bakgrundsbilder
Nästa vecka kommer vi i Europa i alla fall få lite fler godsaker, bl.a. ett demo på Folklore. Games Convention-mässan i Leipzig lär även bjuda på en hel del nyheter. Förvänta er en hel del uppdateringar :)

Kommentarer
Postat av: Patric

Jag är besviken på Dirt. Jag hade förväntat mig lite mer seriöst gameplay. Är lite trött på det där lekiga efter att ha spelat Motorstorm så mycket ;)
Jag ser fram imot nästa veckas uppdatering iaf. Jag vill testa Folklore.

2007-08-17 @ 14:14:11
Postat av: Balthier

Jag hoppas på ett Ratchet&Clank demo nästa vecka, ser riktigt roligt och fint ut.

2007-08-17 @ 16:17:57
Postat av: limonass

najs med folklore har japanska demo versionen fattar inte så mycket så det bra med ett nytt EU demo.
DIRT var rikigt roligt blir nog ett köp

2007-08-17 @ 22:04:46
Postat av: Anders

Har oxå spelat Folklore (japanska varianten), men tyckte det var lite småtrist faktiskt. Framför allt väldigt japanskt med en jäkla massa dialog som ska scrollas fram och som inte går att "zappa" sig förbi.
Dirt tyckte jag var riktigt bra faktiskt, blir nog ett köp kanske. Får bara kolla när i tiden de andra rally-titlarna ligger. Segas nya verkar oxå najs...

2007-08-18 @ 13:07:22
Postat av: marcus

ja DiRT va najs =) kunde kans´ke va lite mer känsla i bilarna men va roligt. lär köpa de iaf. Vad va Armored Core 4 bland de sämsta ja spelat aja =)

2007-08-18 @ 16:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0