Ny Ratchet & Clank-trailer

Det har börjat dyka upp allt mer information om Insomniac Games kommande storspel Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, och nu har de precis släpps en ny trailer och en drös nya bilder från spelet. Trailern ser nästan löjligt snygg ut, och jag är om möjligt ännu mer peppad inför att få spela det. Det ser nästan ut som en Pixar-film om ni frågar mig. En demoversion har dessutom utlovats, men Insomniac har inte avslöjat några som helst uppgifter om när ett sånt kommer att släppas.




Om ni vill få en lite mer ingående inblick i spelets utveckling kan jag rekommendera utvecklarnas poddsändning The Full Moon Show, som finns att hämta HÄR. De släpper ett nytt 90-minutersavsnitt varannan vecka, där de snackar om utvecklingsprocessen och andra matnyttiga nyheter rörande sina och andras spel. De första avsnitten var lite skakiga, men nu gillar jag verkligen programmet. Det var i det senaste avsnittet som demoversionen utlovades, man det finns en hel del matnyttigt.



Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction släpps någon gång i höst, förmodligen i november.


Kommentarer
Postat av: Tap10lan

Wo0ot! Ännu ett spel som känns som argument för PS3an!

2007-07-21 @ 11:38:02
Postat av: ColinZeal

Sinnesjukt snyggt. Som Pixargrafik som många sagt. Helt vansinnigt snyggt. Måste spara på superlativen så jag går över till ett utrikiskt språk istället:
Mindboggingly amazing!
PS Och genuint roligt precis som dom till ps2an. "Is this about those parking tickets?" :-D

2007-07-21 @ 16:06:39
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: drbrain

Ett givet köp så fort det kommer.
Skulle köra dom gamla R&C från PS2 på min PS3 men det gick inget vidare :( Får hoppas på lite mjukvaruuppdateringar så det går eller att dom släpper detta spel snart!!! :)

2007-07-21 @ 17:12:35
Postat av: mh76

drbrain: Mmmm, de laggar rätt mycket tyvärr. Iallafall 3:an som jag testade.
Men sr så bra ut. På 80 och 90-talet var Mario världens bästa plattformsserie. På 2000-talet är det Ratchet & Clank som tagit över, tycker jag.

2007-07-21 @ 23:34:11
Postat av: limonass

jag hörde på en gamespot intervju att demot skulle komma någon gång i sommar

2007-07-22 @ 20:46:26
Postat av: drbrain

Demot ska tydligen vara klart ( http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=20813 ) så det är upp till Sony att släppa det nu.... personligen tycker jag att dom skulle släppt det igår :)

2007-07-27 @ 14:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0