PlayStation Store - 2007-08-23

Bloggen har flyttat och den nya adressen är PS3bloggen.se. Klicka här för att komma till den nya sidan och läsa de allra senaste nyheterna, recensionerna och förtittarna!
PlayStation StoreIdag är det torsdag, alltså dagen för veckans PlayStation Store-uppdatering. Eftersom Games Convention håller på för fullt så har det dykt upp en massa trailrar, men det intressanta är väl Folklore-demot. Det braiga (braigt ord, va?) är att det inte är samma demo som släpptes i Japan för några månader sedan, så jag tänker i alla fall hämta det och se vad det har att erbjuda. Hoppas på lite mer matnyttigt än det jag hittills fått se.

Tyvärr så blev det ingen skate-demo den här veckan, men eftersom EA har sagt att den ligger hos Sony så lär det väl inte dröja allt för länge innan den släpps.

Spel
  • Folklore - Demo - endast fram till den 31 augusti.
Trailrar

Kommentarer
Postat av: limonass

Heavenly Sword (animerad förhistoria - del 3)
Heavenly Sword (bakom kulisserna - part 3)
oki.
Men liksom resten kom igår så vi får bara domk där HS filmerna eller

2007-08-23 @ 16:13:14
Postat av: Balthier

Ska det inte komma ngt till US Store under natten till fredagen eller?

2007-08-23 @ 17:22:23
Postat av: Toby

limonass: Ah, då släpptes det igår. Jag klättrade igår kväll, så jag loggade aldrig på.

Balthier: Jodå. Fast jag vet inte vad. Släpps det något kul så berättar jag om det här :)

2007-08-23 @ 17:48:16
URL: http://ps3.blogg.se
Postat av: sebastian

Problemet med sony är att dom inte släpper demos dom får av tillverkare. Rachet and clank har dom haft i snart 1 månad minst men ännu inte släppt den.

2007-08-24 @ 15:52:13
Postat av: Fabian

Folklore var trevligt trevligt, tyckte speciellt om grejjen då man använda SIAXIS för att dra ut själarna ur folk.

2007-09-01 @ 00:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0