Resistance-webbplatsen är öppen

Jag sa tidigare att jag skulle berätta när den svenska webbplatsen för Resistance: Fall of Man öppnade, och nu har den det.

http://www.resistancefallofman.com/ är adressen, och jag vill bara säga att jag är riktigt imponerad över att de har använt svenska röstskådespelare på sidan. Det är inte ofta det händer, men det verkar vara en ny trend. Jag vet inte om själva spelet kommer att vara på svenska, men t.e.x Genji och MotorStorm är översatta. Kvaliteten på översättningen i själva spelen är sådär, om jag ska vara ärlig, men det är en intressant utveckling. Men jag är en språktönt, så det kanske inte är någon annan som bryr sig. Det kan i alla fall bara bli bättre.

Hur som helst så rekommenderar jag ett besök på sidan, särskilt dagboksavdelningen.

Kommentarer
Postat av: Limonass

att översätta spelen till svenska tycker jag bra. Men jag vill inte ha svenska röster nej tack. Men spel som FF kan gärna ha undertext på svenska, men spelen skulle väl ta typ 1 år extra eller nånt sånt.

2007-03-09 @ 23:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0